Diamond
Diamond
نامه عاشقانه ی غضنفر به عشقش

سلام بر تو میدونم که صدامو شناختی پس خودمو معرفی نمیکنم

شایدم نشناختی، منم غضنفر

 

آااه ای عشق من، چند روز که دلم برات گرفته و گلبم مثل یه ساعت دیواری هر دقیقه شصت لیتر آب را تقسیم بر مجذور مربع میکنه، حالا بگو بقال محل ما چند سالشه؟

 

 

 

امروز یاد آن روزی افتادم که تو من را دیدی و یک دل نه صد دل من را عاشق خودت کردی. یادت میآید؟

 

 

 

ای بابا عجب گیجی هستی، یادت نمیآید؟

 

 

 

خیلی خنجی، خودم میگم. اون روز که من زیر درخت گیلاس سر کوچه، لبو کوفت میکردم با بربری. ناگهان پدرت تو را با جفتک از خانه بیرون انداخت و من مثل اسب به تو خندیدم، خیلی از دست من ناراحت شدی. ولی با عشق و علاگه به طرف من آمدی. خیلی محکم لگدی به شکم من زدی و رفتی. آن لگد را که زدی برق از چشمانم پرید و حسابی عاشقت شدم.

 

 

 

از آن به بعد هر روز من زیر درخت گیلاس میایستادم تا تورا ببینم، ولی هیچوقت ندیدم. اول فکر کردم که شاید خانه تان را عوض کردید ولی بعدا فهمیدم درخت گیلاس را اشتباه آمده بودم.

 

یک گاب عکس خالی روی میزم گذاشتم و داخل آن نوشتم “عشقم” هروقت آن را میبینم به تو فکر میکنم و تصویر تو را به ذهن میآورم. اینم بگم که من بدجوری گیرتیم هااااااااا ! مثلا همین دیروز داداشم داشت به گاب نگاه میکرد، دو تا زدم تو سرشو بهش گفتم مگه تو خودت ناموس نداری به دختر مردم نگاه میکنی؟

 

راستی این شمارهای که به من دادی خیلی به دردم خورد. هر روز زنگ میزنم و یک ساعت باهات درد دل میکنم و تو هم هی میگی “مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد” من که میدونم منظورت از این حرفا چیه!! منظورت اینه که تو هم به من عشق میورزی، مجه نه!؟

 

یه چیزی بهت میگم ولی ناراحت نشی، گوساله! این چه وضع ابراز عشقه؟

 

ناراحت شدی؟ خاک بر سر بی جنبت!! آدم انقد بی جنبه؟

 

ولی میدونم یکی از این روزا سرتو میندازی پایین و عین بچهٔ آدم میای تو خونهٔ من، راستی خواستی بیای ده تا نون بربری هم سر راهت بجیر!

 

یه روزی میام خواستگاریت، میخوام خیلی گرم و صمیمی باباتو ببوسم و چندتا شوخی دستی هم باهاش میکنم که حسابی اول زندگی باهم رفیق بشیم، راستی کلهٔ بابت مثل نور افکن میمونه. بعد عروسی بهش بجو خیلی طرف خونهٔ ما پیداش نشه. من آدم کچل میبینم مزاجم بهم میریزه!

 

چند وقت پیش یه دسته گل برات از باغچه کندم که سر کوچتون دادمش به یه دختر دیگه، فچر بد نکن!

 

دختر داشت نگاهم میکرد منم تو رودرواسی جیر کردم گل رو دادم بهش، اونم لبخند ملیحی از ته روده اش به من زد. درسته دختره از تو خیلی خوشگل تر بود ولی چیکار کنم که بیخ ریش خودمی.

 

راستی من عاشق قورمه سبزی ام (البته بعد از تو) اگه برام خواستی درست کنی حواست باشه، بی نمک بشه، بسوزه ، بد طعم بشه همچی لگدی بهت میزنم که نفهمی از من خوردی یا از خر!

 

خلاصه اینکه بی قراری نکن، یه خط شعر هم برات گفتم. خوشت اومد اومد، نیومد به درک!

 

 

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

 

فکر نکن یاد تو بودم، داشتم اونجا ول میگشتم



نظرات شما عزیزان:

شاپرک
ساعت18:56---21 تير 1392








_______@@@________@@_____@@@@@@@


________@@___________@@__@@@______@@


________@@____________@@@__________@@


__________@@________________________@@


____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@


__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@


__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@


_@@____________@@@@@@@@@@_____@@


_@@____________ هستــــــــم ___@@@


_@@@___________@@@@@@@______@@


__@@@@__________@@@@__________@@


____@@@@@@_______________________@@


_________@@_________________________@@


________@@___________@@___________@@


________@@@________@@@@@@@@@@@


_________@@@_____@@@_@@@@@@@


__________@@@@@@@


___________@@@@@_@


____________________@


____________________@


_____________________@


______________________@


______________________@____@@@


______________@@@@__@__@_____@


_____________@_______@@@___@@


________________@@@____@__@@


_______________________@


______________________@





وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم





°°°°°°°°°°°°|/


°°°°°°°°°°°°|_/


°°°°°°°°°°°°|__/


°°°°°°°°°°°°|___/


°°°°°°°°°°°°|____/°


°°°°°°°°°°°°|_____/°


°°°°°°°°°°°°|______/°


°°°°°°______|_________________


~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~


~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨< br />
نظر یادت نره ها،باشه؟
پاسخ:باشه حتما،عزيزم!!!


لارا
ساعت12:30---18 تير 1392
لطفا درباره ي جاستين بيبر بيشتر اپ كن / راستي وب زيبايي داري
پاسخ:چشم حتما .مرسي از نظر لطف تون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





-
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, - 12:48 - nilu.phar
Friends
پارت تولز
دنیای قالب
کلبه ای از احساس
دوستداران ارجق
باران
سکوت عاشقانه
وبلاگ زیبای احساس ما
مسابقه های غزالهl
دخترانه های من
بهترین ها
hollywood
fashion style
من و ما
همه چیز و همه کس
پشه ها هم می خندند!
اینجا همچی درهمه
یه حس خوب
آلونک
♥♥ هے رفیق باتــــــــــــــــــــــوام ♥♥
نمی دونم
gird with red lip
✿*♥*☺*RADICAL GIRL*☻*♡*♬
♥♥♥pretty girl ♥♥♥
سلنا گومز
جاستین و مایلی سایرس
پادشاه تنهایی
hayat hikayeleri
girl pink
کافه دخترونه
زندگی شیرین
مرجع ترول
هی رفیق با توام
DiSs Love
عشقم مایلی سایرس
الماتی
پرنسس آریایی
بهترین دوستای دنیا
ترول های خنده دار
انرژی مثبت
کلبه ی تنهایی من
دخلمونه
خانمی که خودم باشم
My World Is Selena
مصطفی صالحی اردلانی
Handsome boy
دغدغه
ستارگان
هنرمند کوچولو
هیس انسانیت خوابه
shik them
دختر دیووونه
city Girl
هی تو.......
هییسس....اروم تر....انسانیت خوابه
عکسهای عروسکی
دخملونه
تخته سیاه باران
خفن ترین وبلاگ
گل . گلدون
ای تو ی شکسته ام
خط خطی های من
همه جا و همه چیز
kiss
حرف دل
ی دختر راه راه
دختری از جنس طلا
mooment
خنده از ته دل
بـــــخـــــنـــــد

دلم برات تنگ شده بی معرفت
حس خوب يا بد؟
rozgirls
عكس هاي ناياب
كلبه ي دخترونه
متنوع
قاصدكي در اسمان
همه چيز
وبلاگ دانلود آهنگ ترکی و آذری
همه چيز
زيبا ترين ها
justin &hollywood
همه چي از همه جا [سارا جون]
دنياي قالب
يه كلبه ي دوستانه
ميهن كرك
درباره ي جاستين و سلنا
نازنين بيبر
وان دايركشن andجاستين
وب بليبر هاي جاستين
hamechi♥
كلبه ي مجازي مهدي
مجله ي تفريحي خبري ويكي ناز
خط خطي هاي من
سفارش شال زنانه
سفارش رخت آویز واندر هنگر
عینک آفتابی
قلم خش گیر 2013
محیط زیست من
كلبه ي عشق
زندگيم براي تو
طرفداران اوريلوسلنا گومز
***guitarpars***
مطالب و عکس های جالب
اواي زندگي من
اينجا همه چي در همه
♥♥❤LOVE ME❤♥♥
بي همتا
كلمنت
باران عكس
كنج تنهايي خودم
alone girl
بيا تو يه نفسي تازه كن
عكس خنده دار
taylor
for every one
عروسكي
2fan khan
تغيير را احساس كنيد
عشق
دخترانه
جهان مجازی اینترنت
ستاره
منم و يه چادر خاكي
صندوفچه ي دخترونه ي من
شهر دختران....
جزيره ي فيلم و سريال
طنز و عكس
چــت روم آزاده(بدو بیا تووووو)
open the eyes
عكس
بيا و 2 يك وب با حال
كل كل دختر پسرا بياتو
for fun
تنهاي شيطون
دنياي پرشور نوجواني من
وبلاگ دخلمونه ي خودم
باز تابش
دختر اتيش پاره
خانم گل سميرا....
به نام او كه بي ديدن هويداست.....
دخي هاي جورواجور..
سكوت باران
ترنم باران
وب طرفداران جاستين بيبر
عينك افتابي مردانه
دختري از جنس مهتاب
متنفرم از بسر ها¡¡¡¡
اينجا همه جي درهمه!
دختري از جنس بارون
بزركترين وب خنده....
روناكي
ستاره هاي ابي
وب دوست صميمي ام ( رومينا)
EVERYTHING OF KOREA
man o to
وب دوست صمیمیم هانا/جملات زيبا/
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه كلبه واسه دختر خانما و آدرس goleniloofar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 140
بازدید هفته : 424
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 214646
تعداد مطالب : 338
تعداد نظرات : 749
تعداد آنلاین : 1